Gyakran Ismételt kérdések

Gyakran Ismételt kérdések

AJÁNLATKÉRÉS     FOGLALÁS    ÁR     FIZETÉS     SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK     HÍRLEVÉL     ÚTLEMONDÁS     BIZTOSÍTÁS

 

AJÁNLATKÉRÉS

Nem szeretek keresgélni, ha megadom a paramétereket tudnak nekem ajánlatot küldeni?

Természetesen nem szükséges keresgélnie. Amennyiben küld egy e-mail a szükséges paraméterekkel (dátum, helyszín, létszám) vagy kitölti a bal oldalsávon található ajánlatkérőt összegyűjtjük a megfelelő ajánalatokat és elküldjük Önnek.

 

Kicsit komplikált nekem ez a sok menüpont, tudom, hogy mikor és hova szeretnék utazni most akkor hogy tudok ilyen ajánlatot keresni?

Több módon is lehet keresni egy adott helyszínre.

1. A főoldalon található kereső maszkba be tudja írni a főbb keresési paramétereket (helyszín, utazás, dátum,ellátás), a részletes keresésre kattintva tovább tudja szűkíteni a keresést. nem szükséges mindent megadni, lehet például csak országra vagy csak dátumra is szűrni. Minél több paramétert ad meg annál pontosabb lesz a keresés.

2. A főoldalon található "Ajánlatok országok szerint" menüpontban országok és ezen belül régiók, városok szerint lehet keresni. Mallorcát például Spanyolország, Spanyol-szigetek-Baleári-szigetek pontokat kiválasztva érheti el. Itt az adott térségben található valamennyi szállástípus ki lesz listázva. Nyaralóhelyen belül is lehet még partszakaszra, városra szűkíteni.

 

3. Lehetőség van kategória szerint keresni a Főoldali "Kínálat" menüpontban. Itt attól függően keresgélhet, hogy tengerparti vagy egzotikus nyaralást képzelt el, egy hajóúton vagy egy körutazáson venne részt vagy befizetne egy nordic walking táborra.

 

FOGLALÁS

Találtam a keresőben egy szimpatikus ajánlatot, hogyan tudom lefoglalni?

Ilyenkor az időpontok-Egyéb időpontok gombra kattintva ki kell választani az Önnek megfelelő időpontot majd az árlistára kattintva már a bejelölt időpontra vonatkozó árakból kiválasztani a kívánt szobát, a felnőttek, gyerekek stb számát.

Ezt követően meg tudja adni személyes adatait, (az utasokhoz az útlevélben szereplő neveket kell megadni) majd elküldeni az ajánlatkérést.

Az ajánlatkérés elküldése még nem számít foglalásnak. A visszaigazolás, Megrendelőlap aláírása, ÁSZF elfogadása és az előleg befizetése után jön csak létre a foglalás.

 

Ha a keresőben talált ajánlatnál rányomok a Megrendelés gombra akkor már a szerződést is megkötöm egyben?

Az ajánlatkérés elküldése még nem számít foglalásnak. A visszaigazolás, Megrendelőlap aláírása, ÁSZF elfogadása és az előleg befizetése után jön csak létre a foglalás.

 

ÁR 

A forintban szereplő árakkal ami mögött Euros összeg is álllehet kalkulálni?

Azoknl az áraknál ahol euros összeg szerepel zárójelben az euros árból kell kiindulni és ezt kell az Euro-Forint kalkulátor segítségével átszámolni aktuális árfolyamra.

A web oldal sajnos csak forintot tud kezelni ezért az euros árak egységesen 315-el vannak a rendszerben átkalkulálva, de ez a napi árfolyam függvénéyben lehet kedvezőbb és magasabb ár is.

 

FIZETÉS

Csak átutalással lehet fizetni? 

Mivel irodánk online rendszerben működik, azaz nincs ügyfélfogadásra megfelelő hely kialakítva az átutalás a preferált fizetési mód. Azonban ha mindenképp készpénzben szeretne fizetni erre is van lehetőség előzetes megbeszélést követően.

A belvárosban egy irodában (Révay köz) vagy Budán a Budagyöngye környékén.

 

Az euros összeget milyen árfolyamon tudom befizetni?

Az euroban szereplő árakat a rendszer egy egységes árfolyamon számolja át forintba, napi árfolyamot nem tud kezelni.

Ez a forintos összeg azonban csak egy irányadó összeg, az euroban megadott részvételi díjakat a főoldalon található Euro-Ft kalkulátor segítségével lehet átszámolni. A kalkulátor MNB közép +1,5 % árfolyammal számol.

 

Az euros összegeket a zárójelben szereplő forintban tudom befizetni?

Az euroban szereplő árakat a rendszer egy egységes árfolyamon számolja át forintba, napi árfolyamot nem tud kezelni.

Ez a forintos összeg azonban csak egy irányadó összeg, az euroban megadott részvételi díjakat a főoldalon található Euro-Ft kalkulátor segítségével lehet átszámolni. A kalkulátor MNB közép +1,5 % árfolyammal számol.

 

SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Érdekel, hogy milyen feltételek vonatkoznak az adott utazásra, hol találom?

Az Általános Szerződési feltételeket (ÁSZF) az oldal alján a Fontos információk menüpont alatt találja.

 

HÍRLEVÉL

Szeretnék feliratkozni Hírlevélre. Hol tudom megtenni?

A főoldalon a bal oldalsávban találja a Hírlevél feliratkozást.

 

Változott az email címem, hogy tudom a Hírlevél adatbázisban módosítani?

Kérem ez esetben küldjön egy mailt nekünk a változásról és korrigáljuk az adatokat.

 

Nem szeretnék Hírlevelet kapni, hogy tudok leiratkozni róla?

A főoldalon a bal oldalsávban találja a Hírlevélről történő leiratkozás linkjét.

 

Egy adott témakör érdekel, lehetséges, hogy csak ebben a témakörben küldjenek nekem ajánlatokat vagy hírlevelet?

Természetesen. Ha egy e-mailen jelzi felénk kérését, úgy aa jövőben célzott, az Ön érdeklődésének megfelelő ajánlatokat tudunk küldeni.

 

ÚTLEMONDÁS

Ha nem tudok elutazni milyen lemondási lehetőségeim vannak?

Ha az utazás meghiúsulásának oka betegség-vagy baleset úgy amennyiben kötött előzőleg útlemondási biztosítást el tudja indítani az útlemondást.Így az adott lemondási feltételeknek megfelelően a keletkező kötbér díj 10 %-a lesz az önrész a többit a szükséges papírok bemutatása mellett megtéríti a biztosító. Ha útlemondási biztosítása mellé egyidejűleg utasbiztosítást is kötött akkor egyáltalán nem terheli Önt önrész.

Abban az esetben ha nem kötött útlemondási biztosítást lehetőség van az utazás átruházására ha ezt a külföldi partner is engedélyezi. A név átírás repülős utaknál nehezebben megoldható, chartereknél és fapados légitársoságoknál bizonyos díj ellenében engedélyezett, menetrendszerinti járatoknál a névcsere nem engedélyezett.

 

BIZTOSÍTÁS

Mi a különbség az utasbiztosítás és az útlemondási biztosítás között?

A Főoldaon található Biztosítás menüpontban tudja megnézni. 

Az útlemondási biztosítást bármikor meg tudom kötni?

 

Kiváltottam az Európai egészségkártyát, minek kössek mégegy biztosítást?

Az Europa Eü-i kártya által nyújtott szolgáltatások nem egyenértékűek egy rendes Utasbiztosítással.

A legnagyobb különbség, hogy egyrészt nem tartalmazza az utasbiztosításban foglalt, adott helyzetben igen értékes asszisztencia-szolgáltatásokat, másrészt pedig mindig csak az adott országban érvényes szabályok szerint téríti meg a felmerült költségeket. Egy olyan országban, ahol a kezelés költségeiből akár 20-30%-ot is a betegnek kell önrész címén megtérítenie (nem egy ilyen ország van, köztük több Európában is), már egy közepes műtét ránk háruló költsége is több millió forintos számlát eredményezhet. 

Európán kívül az Európai Eü-i kártya nem érvényes, kiváltása ügyintézést, sorban állást igényel, külföldön csak meghatározott egészségügyi intézményekben használható fel, nem téríti meg az egyéb költségeket (pl. a mentés költségeit). Természetesen a kártyával, de utasbiztosítás nélkül, elesünk az utasbiztosítás többi szolgáltatásától is, legyen az poggyász, felelősségi vagy jogvédelmi biztosítási modul.

Van a bankkártyámhoz biztosításom, minek kössek másikat?

Külföldi utazás előtt minden esetben érdemes ellenőrizni a bankkártyához tartozó biztosítás kondícióit.

Milyen káreseményekre, milyen összeghatárokig biztosít. Kiterjed e oylan sporttevékenységekre, mint síelés, sífutás,búvárkodás, extrém sportok. Van e jogi képviselet, poggyászbiztosítás benne. Elég e a biztosítási összeg egy hazaútra, komolyabb kórházi kezelés költségeire.

Ezeket a szempontokat érdemes mérlegelni.